גלה את הסודות של התיירות היוונית: שווקים חדשים ממתינים לך בקרואטיה, סלובניה ופולין!

גreece מקלה את הגישה לתיירות בשווקים של קרואטיה, סלובניה ופולין

בעקבות המאמצים המוגברים של מארגני התיירות היוונים, לאחרונה התהוותה התקדמות משמעותית בנוגע לצמיחת התיירות ביעדים פחות מוכרים. הארגון הלאומי לתיירות היוונית (GNTO) פועל באופן נמרץ על מנת לקדם את היוון בשווקים של קרואטיה, סלובניה ופולין.

מאמצים לשיפור הנוכחות בשווקים האירופיים

במהלך חודש מרץ, מיזם ה-GNTO זכה במהלך מיוחד ששודר בזאגרב, קרואטיה, כהכנה לפעילות פרסומית ממוקדת. המתחם שאירח כמה מהסוכנויות המובילות והעיתונאים מקרואטיה וסלובניה, בלט בתכנית מדויקת להכרות עם היעדים השונים ביוון.

במהלך האירוע, גיורגוס קאקותיס, המנהל הכללי של המשרד בבלגרד, הציג את המטרות האסטרטגיות של משרד התיירות היווני לתקופה 2025-2028. הוא הדגיש את המחויבות של יוון לפיתוח תיירות ברת קיימא, ובתוך כך הדגיש את הגיוון הרחב של היעדים ביוון, החל מעונות סקי ועד מרכזי כנסים שונים.

ביקור בין לאומי בנמל התאחדות

בין הנוכחים באירוע נמצא אתנסיוס פארסוגלואו, שגריר יוון בזאגרב, שציין את החשיבות של חיזוק הקשרים עם האנשים בשווקים אלו. את האירוע ניהל מיכאליס צ’ארוקופוס, ראש המשרד הכלכלי והמסחרי בזאגרב.

פולין: ביקור מקצועי באתונה

במקביל לזאגרב, המשרד של GNTO בפולין יזם נסיעת היכרות (Fam Trip) עבור תשעה נציגים מחברות ניהול טיולים פולניות, שנערכה בין 9 ל-12 במרץ. בשיתוף פעולה עם חברת התעופה Sky Express, הנסיעה הייתה מיועדת לקידום אתונה כיעד מרכזי לחופשות עירוניות.

במהלך הביקור, משתתפי הקבוצה גילו את ההיסטוריה העשירה של העיר, את האתרים התרבותיים, המוזיאונים ואת המתודות הקולינריות הכשרות של אתונה. Sky Express, הפועלת בטיסות יומיות בין אתונה לורשה, דיווחה שיש לציין כי יוון הפכה ליעד השלישי בפופולריות שלה עבור מטיילים פולנים במהלך השנים האחרונות.

תפיסת השווקים החדשים

לאורך שתי היוזמות האלו, GNTO מתמקדת בניסיון להרחיב את ההגעה של התיירים היוונים בשווקים הבין-לאומיים, הן באמצעות קידום והדגשת מנעד החוויות השונות מעבר לאתרי התיירות המסורתיים.

  • קידום תיירות בת קיימא
  • גיוון היעדים
  • הקטנת התלות באתרי תיירות מסורתיים

המאמצים הללו מצביעים על כך שהתיירות היוונית מתפתחת לא רק כמשאב כלכלי, אלא גם ככלי לקידום תרבות ואיכות חיים.

סיכום

פיתוח הקשרים עם שווקים שלא היו מנוצלים לפני כן מבטיח שיוון תמשיך להיות יעד מועדף עבור תיירים בכל רחבי אירופה. “הוא מחדש את התגובות והתכניות של בנות ברית שעשויות להעביר את המסר האדיר של התרבות, הקולינריה וההיסטוריה היוונית”, ציין קאקטיס.

לסיכום, ההתמקדות על שווקים כגון קרואטיה, סלובניה ופולין לא רק מראה על תשומת הלב של מנהלי התיירות היוונים, אלא גם על התרבות החדשה שיוון מבקשת להציג לעולם.

אם אתם מתכננים טיסה ליוון או בוחנים את אפשרויות החופשה, שווקים אלו בהחלט יכולים להוות אפשרויות מצוינות להשגת חוויות חדשות ומרתקות.

הצטרף לדיון

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת