איי האיוניים מיישמים אסטרטגיה חדשה להתרחבות בשוקי ארה”ב, סין והודו
איי האיוניים ביוון, תחת הנהגת המושל יואניס טרפקליס, מציבים את ההתרחבות לשווקים חדשים במרכז האסטרטגיה התיירותית המעודכנת שלהם. הכוונה היא לחזק את מעמד האיים בתחום התיירות העולמית ולהגיע לקהלים חדשים.
אסטרטגיה מעודכנת למקצועי התיירות
במסגרת ישיבת עבודה שנערכה עם אנשי מקצוע בתיירות, נציגי תחום האיר Hospitality ומשתתפי לשכת המסחר של קורפו, הנחה טרפקליס על כיוונים חדשים להרחבת התיירות באיים. האסטרטגיה כוללת מספר יוזמות עתידיות שנועדו למשוך תיירים עם יכולות רכישה גבוהות ולהאריך את עונת התיירות.
מיקוד בשווקים חדשים
אחת המטרות המרכזיות היא למשוך תיירים מארצות הברית, סין והודו – מדינות שמתפתחות במהירות ועשויות להניב תיירים עם יכולת רכישה גבוהה יותר.
חיזוק הקשרים עם סין והודו
אף על פי שהקשרים עם מדינות אלו כבר קיימים, יש כאן זינוק פוטנציאלי משמעותי. טרפקליס הודיע על ביקור מתוכנן בסין שבו יפגוש אנשי מקצוע ופקידים על מנת להציג את פוטנציאל האיים כמוקד תיירות יוקרתי. כמו כן, האיים משתתפים בשיתוף פעולה עם הלשכה ההודו-יוונית ונמצאים בתהליך גיוס לתכנית חוץ של משרד החוץ לקידום הפרויקט הרצוי.
צריכים ארגון לניהול היעד
במהלך הישיבה, דובר גם על הצורך ההולך ומתרקם להקיף את האיים עם גוף ניהול וניהול יעד (DMMO) שיכול לסייע בקידום ושיווק האיים בצורה אפקטיבית. טרפקליס אישר כי צעדים ראשוניים בליווי רשויות מקומיות כבר קיבלו תוקף.
שיתוף פעולה עם אנשי התיירות
המאמצים האלו מדגימים את התעניינותם של אנשי מקצוע בתיירות בקידום האיים באפן יותר גלובלי. בסיום הישיבה, נציגי התחום הביעו נכונות לשתף פעולה עם גורמי השלטון על מנת לגייס משאבים נוספים לקידום התיירות.
מה זה אומר עבור התיירים?
בשנתיים הקרובות, תיירים המעוניינים לחוות את יופי האיים ימצאו יותר אפשרויות, הן מבחינת מספר המתקנים המוצעים והן בהרחבת תקופות הביקור. חיזוק הקשרים עם שווקים חדשים יאפשר לתיירים לחוות חוויות מתקדמות ולגלות את התרבות והמטבח המקומי.
חשיבות הקידום הברומטרי
כחלק מהאסטרטגיה, ישלט באופן מתמיד על ביצועי השוק כדי להבין טוב יותר את דרישות התיירים ולהתאים את השירותים בהתאם. יש לקחת בחשבון שמתודולוגיות חדשות עשויות לשפר את תחושת הקהל על האיים.
סיכום
איי האיוניים מציבים לעצמם יעד ברור של התפתחות בקנה מידה עולמי ומבטיחים לתיירים צוות מקצועי שיתמוך בהם לאורך כל הביקור. השקת האסטרטגיה החדשה און תשתף פעולה עם עולם התיירות ותעזור לעצב חוויות לעידוד המפגשים הבינלאומיים.
כפי שנאמר באירועים הקודמים, המאמצים הללו מסמלים השקעות חיוניות לתחום התיירות ביוון, מחזקים את הקשרים עם מדינות מתפתחות ומייצרים הזדמנויות לניהול פיתוח עמיד לאורך זמן.